Re: ---== Drukarki CANON (s500) i wymiana g³owic ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 01:08:19 MET

U¿ytkownik "Piotr Wrona" <wrona_at_gd.onet.pl> napisa³

> [...]
> najlepsza) drukarka na rynku. HP po wieeeelu doswiadczeniach juz nigdy
> nie kupie (DO DUPY podajniki i beznadziejny i zlodziejski system
> kartridzy ze zintegrowanymi glowicami) A w Canonach juz od samego
> poczatku w modelach middle class glowice i zbiorniki sa osobno, co
> wiecej teraz nawet kolory sa oddzielnie (kiedys to bylo tylko w
> najdrozszych (seria BJ 6xx) Istotne jest to,ze glowiceroniez mozna
> kupic i wymienic!!! Nie wiem jak do serii S ale do starycj BJ 4xxx to
> byl wydatek rzedu 120-150- zl i nie trzeba bylo tego robic przez

Do serii S qpuje siê g³owicê z zestawem inków - samodzielnych g³owic nie
widzia³em...
Wydatek rzêdu 190-230 zyli, chocia¿ do tej mojej S500 to sam ju¿ nie wiem...
jeszcze siê nie zdecydowali, bo powy¿ej S500 nie podaj± modelu g³owicy, ani
w sprzedarzy nie ma g³owic 'do S500', co prawda na logikê s± g³owice z
takimi samymi inkami, a nawet pewna polska firma sprzedaje INNE g³owice z
INNYMI inkami jako te do S500 (z tego co wiem to te g³owice s± do S450 i
S400, a te drukarki maj± mniejsz± max rozdzielczo¶c - to nie przeszkadza?)

> dluugi, dlugi czas - tylko jak ktos ciekawski spali taka - no coz... A
> w Epsonach mogila (choc glowice sa jeszcze trwalsze) tam jednostka
> kosztuje ok200 DM (dla SC 600),a wiec ponad 2/3 ceny drukarki +
> wymiana.
>
> Naprade tego Canona S 500 polecam jak rzadko co bez najmniejszych
> zastrzezen, Co za jakosc, tylko najlepsze Epsony moga dorownac (i
> dorownuja :-)

No mam nadziejê ¿e tego zaqpu nie poza³ujê :)
Jak na razie drukuje slicznie :)

--
    pozdroofka