Re: ---== Drukarki CANON (s500) i wymiana g³owic =

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 22:45:58 MET

On Thu, 27 Dec 2001 18:28:37 +0100, Larus <larus_at_silesianet.pl> wrote:

>In post <a0flb0$2ic$1_at_news.tpi.pl>
> "shephard" <shephard_at_poczta.onet.pl> nagryzmoli³:

Nadaja sie nadaja, tylko pod warunkiem ze stosuje sie dobre, najlepiej
oryginalne atramenty. Choc ja osobiscie stosuje i polecam zastepniki,
to jednak nie wszystkie sa rownie dobre i niestety np przy Epsonach
sprawiaja klopoty. Oczywsicie jesli ktos drukuje 1 na 2- 3 tygodnie
:-)

>No w sumie tak :-) Po prostu, sa problemy z zasychaniem, zapychaniem
>glowic. Jak drukujesz zalozmy dzien, w dzien 100 stron to problemu nie
>ma ... Ale jesli np. raz 100, a potem za miescac dopiero, to po jakims
>czasie moga byc schody ... Ogolnie do okazyjnych wydrukow imho sie nie
>nadaja ... Ale pewnie zaraz mnie tu napadna :-)

Ten Canon S500 to chyba najabrdzie oplacalna (tym samym dla mnie
najlepsza) drukarka na rynku. HP po wieeeelu doswiadczeniach juz nigdy
nie kupie (DO DUPY podajniki i beznadziejny i zlodziejski system
kartridzy ze zintegrowanymi glowicami) A w Canonach juz od samego
poczatku w modelach middle class glowice i zbiorniki sa osobno, co
wiecej teraz nawet kolory sa oddzielnie (kiedys to bylo tylko w
najdrozszych (seria BJ 6xx) Istotne jest to,ze glowiceroniez mozna
kupic i wymienic!!! Nie wiem jak do serii S ale do starycj BJ 4xxx to
byl wydatek rzedu 120-150- zl i nie trzeba bylo tego robic przez
dluugi, dlugi czas - tylko jak ktos ciekawski spali taka - no coz... A
w Epsonach mogila (choc glowice sa jeszcze trwalsze) tam jednostka
kosztuje ok200 DM (dla SC 600),a wiec ponad 2/3 ceny drukarki +
wymiana.

Naprade tego Canona S 500 polecam jak rzadko co bez najmniejszych
zastrzezen, Co za jakosc, tylko najlepsze Epsony moga dorownac (i
dorownuja :-)

Pozdrawiam
***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl