Re: ---== Drukarki CANON (s500) i wymiana g³owic =

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 22:46:01 MET

On Thu, 27 Dec 2001 18:42:50 +0100, Larus <larus_at_silesianet.pl> wrote:

>In post <a0fmpv$jng$1_at_news.tpi.pl>
> "shephard" <shephard_at_poczta.onet.pl> nagryzmoli³:

>Ja polecam HP-eki. Chyba najlepsza jakosc do ceny. ³awtwa
>ekspoloatacja, chociaz droga. Ale nie ma tego zlego - przy HP nie ma
>wiekszych problemow przy uzywaniu zastepczych atramentow ...

Tylko w przypadku czrnych - kolorowe napelnia sie bardzo ciezko i sa
duzo gorsze efekty

>Za 800zl to jakis najwyzszy model na pewno kupic ... Niezle sa 959C za
>okolo 600zl ... Mozna tez tansze - ogolnie rodzine 9xx oceniam b.
>dobrze ...

To juz bym wolak Epsona 680

NIE ZAPOMINAJMY o podajnikach - w HP sa beznadziejne. To widac po 2
latach eksploatacji. Tylko HP trzyma sie tego durnego systemu gdzie
kartka zawraca w drukarce o 180 st. Sa prob lemy z wciaganiem akrtech
o roznej gramaturze, druku na wprasowankach czy kartkach z kopertami.
DNO

NIE POLECAM,z calego serca

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl