Re: Athlon i ch³odzeine

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 01:49:54 MET

Uzytkownik "Pet" <agrip_at_polbox.com> napisal w wiadomosci

> przede wszystkim sprawdz jaka temperature pokazuje bios. Jezeli
> faktycznie taka wysoka to sprobuj empirycznie sprawdzic temperature
> radiatora. Jezeli jest goracy to przewodzenie masz dobre i w gre
> wchodzi raczej wymiana coolera. Jezeli nie jest taki goracy jakby na
> to wskazywala temperatura procka to posmaruj jeszcze raz pasta ale bez
> przesady - powinna byc cienka warstwa (byc moze kropla to za malo).
> mozesz dolozyc plytke miedziana miedzy radiator i procesor ale ona z
> samego jadra procka ciepla nie odprowadzi, powinna jednak troche
> pomoc.

* Wskazania BIOS`a i oprogramowania zdaja sie byc
identyczne ...
Sam radiator caly jest letni do cieplego, po wylaczeniu komputera
( procek byl nagrzany do ok. 66 ) byl bardzo cieply przy samym
procku, ale centymetr wyzej juz raczej letni/cieply ...

Tak mnie to intryguje - czy mozliwe bylo jakies uszkodzenie procka
 gdy za pierwszym razem nie posmarowalem pasta i dodatkowo
dalem radiator na wcisk i przez to teraz tak wysoka temperatura ?
czy raczej wszystko teraz to juz wina radiatora/wiatraka/pasty ?
Na procku sladów nie ma ( na radiatorze jakby mala rysa :) )

Dzieki za reakcje :o)

--
Pozdrowionka!