Re: Polski gaescheft w stylu Alstora

Autor: Dariusz Brzeziński (NOSPAMdariusz.brzezinski_at_implozja.kalisz.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 18:08:06 MET

On Wed, 30 Jan 2002 13:11:02 +0100, "Mariusz"
<NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl> wrote:

>Nie da się ukryć, że sprzedawcy u nas są po prostu beszczelni i chamscy do
>granic możliwości, ale piorunujący skutek powoduje powiadomienie firmy którą
>reprezentują o ich działaniach......
>Pozdrawiam
>Mariusz

własnie nadeszla wiadomosc z Plextora z Belgii:

>We have a sevice called RMA, this service is free within the warranty period
>(2 years) !
>The instructions of our RMA service can be found at our website or
>in the manual.
>www.plextor.be (on site collect and return service).

co oznacza, ze w czasie trwania gwarancji nie naleza sie _nikomu_
jakiekolwiek pieniadze - za transport tym bardziej.

Po dwoch awanturach, ktore zrobilem w Alstorze dzis zadzwonili do
resellera, gdzie kupilem nagrywarke i probowali im wmowic, ze nikt
nigdy nie chcial od nich jakiejkolwiek zaplaty - bezczelni....
W koncu stanelo na tym, ze oni oddadza te pieniadze.
Oczywiscie nie padlo ani jedno slowo przeprosin.
Pamietajcie: jesli wysylacie w czasie gwarancji (2 lata) produkty
Plextora do serwisu NIE placcie nikomu nic. To wbrew gwarancji! Alstor
dostaje kase za to z Belgii. Jesli zaplacicie im - zarobia podwojnie.

Inna sprawa, ze Panie telefonistki w Alstorze operuja slangami, bo
kiedy zwrocilem uwage, ze nie lubie jak ktos mowi do mnie OK - to
telefonistka odparla, ze "OK" to nie slang. A ja sie pytam w ktorym
slowniku jezyka polskiego widnieje slowo "OK"?!

Ciekawy jestem jak dlugo jeszcze geszefciarze z warszawki beda
przekonani, ze mozna nas golic jak barany?!

Ja w kazdym razie nie kupie juz nic przez Alstora. W zwiazku z tym, ze
to jedyny oficjalny dystrybutor Plextora w Polsce i kupujac
gdziekowiek posrednio bede im musial zaplaci - wydaje mi sie, ze to
ostatnia moja nagrywarka Plextora jaka kupilem. szkoda bo to dobra
firma i jest kompromitowana przez kulawych geszefciarzy.

Dariusz Brzeziński
http://www.implozja.com
http://www.implozja.kalisz.pl