Re: Drukarka i cartridge

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 18:25:37 MET

"Gregory" <gregory01_at_poczta.onet.pl.pl> wrote:
> Dwa lata temu kupiłem Lexmarka 3200 z dwoma cardridgami. W chwili
> obecnej cena zakupu dwoch zasobnikow przewyzsza koszt nowej drukarki!!
> Istna paranoja. Wychodzi na to ze lepiej kupowac nowa drukarke z
> zasobnikami tuszu niż oddzielnie cartride
A ja sadze jeszcze inaczej. Oplaca sie trzymac w domu jakis popularny, ale
starszy model drukarki (np Epson 640). Bardzo czesto mozna kupic
'niefirmowe' (np Cicero) pojemniki z atramentem praktycznie 4 razy taniej
nie Epsona. Mozna tez sie bawic w napelnianie, pewnie tez wyjdzie taniej.
Jezeli drukujesz duzo tekstu, to roznica nie bedzie az tak bardzo widoczna
(miedzy jakims drogim i nowym modelem), jezeli chcesz miec super wydruki
zdjec na papierze fotograficznym.. no coz.. za bajery trzeba placic:>

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming