Re: Polski gaescheft w stylu Alstora

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 11:36:15 MET

"Dariusz Brzeziński" <NOSPAMdariusz.brzezinski_at_implozja.kalisz.pl> wrote in
message news:te9g5uclfm81s1002hc763k3ieragrqdlj_at_4ax.com...

> własnie nadeszla wiadomosc z Plextora z Belgii:

sam osobiscie przetestowalem reklamacje u Plextora (dostalem nowiutka
nagrywarke), ktora szla z Belgii do Krkaowa 20 godzin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DHL oczywiisce ...

> co oznacza, ze w czasie trwania gwarancji nie naleza sie _nikomu_
> jakiekolwiek pieniadze - za transport tym bardziej.

ojj nie jestem przekonany do konca ... chyba Ty musisz im wyslac sprzet na
SWOJ koszt a oni odesle Ci na ich koszt sprzet naprawiony (przynajmniej ja
tak zrobilem)

a serwis Alstora omijajcie szerokim kolem, te darmozjady operidalacze w
serwisie nic nie robia i wmawiaja ze sprzet wysyla im sie na serwis sprawny.
A problem niedomykajacej sie tacki w cdromach to standart ... wlasnie
niedlugo konczy mi sie gwarancja na cdroma wiec czas go wyslac na podroz po
Europie ;)

Pozdrawiam
Slawek