Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 01:22:50 MET

"Jaroslaw Stepien" <jarek_stepien_at_yahoo.de> wrote in

> Taka juz rzeczywistosc. Tutaj w porownaniu do G450
> ale to w wydajnosci 3D to samo co G550:
> http://www6.tomshardware.com/graphic/01q1/010316/atiradeon-08.html
W sumie racja jednak warto wspomniec o jednej rzeczy. Sterowniki pod karty
ATI i NVIDII sa optymalizowane pod kontem gier i w Quakeu, 3DMarku itp beda
mialy wieksza wydajnosc,niz wynika to z ich standardowej wydajnosci.

> Nie jest :)
Proponuje test w 3D studio MAX albo w AutoCadzie :-)

> Ja widze te roznice.
Wiesz co ja o tym mysle? Mozemy zrobic test, i zaloze sie nie rozpoznasz z
10 prob wszystkich ustawien.
Kiedys ktos tez tak twierdzil i okazalo sie ze to jego wysublimowana
roznica.

> Nie uparlem sie na VE. Wiem, tylko ze bedzie ona miec jakosciowo
> dobry sygnal. Nie znam na tyle rynku kart Nvidii, aby znalezc
> podobna karte. Mozesz mi zaproponowac jakas firme?
> Moze konkretny model?
> Elsa, Asus?

Elsa bedzie miala napewno lepsza jakosc obrazu niz radeon. Elsy uzywaja
profesjonalni graficy, a oni nie pracuja na badziewnych monitorach ale
czesto na 21"i wiekszych ,zwykle w rozdzialkach od 1600x1280 i jakos na
else nie narzekaja.
Mialem przjemnosc byc na warsztatach 3D w Wa-wie jakis miesiac temu i
rozmawialem z gosciem na stoisku elsy (ATI tam nie bylo) i wlasciwie
wiekszosc profesjonalistow wybiera wlasnie karty tego producenta oparte o
GeForce'a. Chodzi tutaj przede wszystkim o koszty poniewaz zaawansowane
karty sa zwykle duuzo drozsze a taki GF3 na wlasciwie wszystko co
potrzebuje grafik.
A co do tej jakosci to nadal chyba u ciebie pokutuje stwierdzenie z lat
kiedy na rynku byla Riva ZX albo TNT bo wtedy narzekano teraz o tym sie
raczej nie slyszy, chyba ze ktos powtarza utarte bzdury, jak np Pila na
pc.com.pl.

> Jakosc obrazu maja kapitalna, to ich najwiekszy plus.
> Ale jak odwiedze kolezanke to chcialbym sobie tez w cos zagrac ;)

A ten swoje ;-)

--
Best regards
 	The EaGle