Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 02:24:38 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz co ja o tym mysle? Mozemy zrobic test, i zaloze sie nie rozpoznasz z
> 10 prob wszystkich ustawien.
> Kiedys ktos tez tak twierdzil i okazalo sie ze to jego wysublimowana
> roznica.

Nie ma sprawy. Robimy test. Gdzie jestes? ;)

> Elsa bedzie miala napewno lepsza jakosc obrazu niz radeon. Elsy uzywaja
> profesjonalni graficy, a oni nie pracuja na badziewnych monitorach ale
> czesto na 21"i wiekszych ,zwykle w rozdzialkach od 1600x1280 i jakos na
> else nie narzekaja.

Wlasnie przygladam sie tym kartom. I w jakis rozsadnych ramach
cenowych miesci sie jedynie Elsa Gladiac 511 TV-OUT Bulk
(64 MB SDRAM) za 99 Euro. Jest ona na kosci GF2 MX-400.
Gladiac 516 (GF2Ti) jest juz za droga: 179 Euro...
Co Ty na ta karte?
I nie ma coolera tylko sam radiator, coraz bardziej mi sie podoba!

> Mialem przjemnosc byc na warsztatach 3D w Wa-wie jakis miesiac temu i
> rozmawialem z gosciem na stoisku elsy (ATI tam nie bylo) i wlasciwie
> wiekszosc profesjonalistow wybiera wlasnie karty tego producenta oparte o
> GeForce'a. Chodzi tutaj przede wszystkim o koszty poniewaz zaawansowane
> karty sa zwykle duuzo drozsze a taki GF3 na wlasciwie wszystko co
> potrzebuje grafik.

Wiem, to jest Elsa Gloria, Synergy i tym podobne.
Fakt, do zastosowan profesjonalnych to pierwszy wybor.

Musze poczytac tego Pile :)

Pozdrawiam
Jarek Stepien