Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 14:00:54 MET

On 30 Jan 2002 00:22:50 GMT, "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> wrote:

>Proponuje test w 3D studio MAX albo w AutoCadzie :-)
Wydjanosc w Maxie jest delikatnie mowiac slabiutka, ale AFAIF w
plaskich rysunkach w Cadzie bylo zupelnie OK. ;-)

>Mialem przjemnosc byc na warsztatach 3D w Wa-wie jakis miesiac temu i
>rozmawialem z gosciem na stoisku elsy (ATI tam nie bylo) i wlasciwie
>wiekszosc profesjonalistow wybiera wlasnie karty tego producenta oparte o
>GeForce'a. Chodzi tutaj przede wszystkim o koszty poniewaz zaawansowane
>karty sa zwykle duuzo drozsze a taki GF3 na wlasciwie wszystko co
>potrzebuje grafik.
Trudno, zeby pracownik ELsy powiedzial Ci cos innego :-)))))

>A co do tej jakosci to nadal chyba u ciebie pokutuje stwierdzenie z lat
>kiedy na rynku byla Riva ZX albo TNT bo wtedy narzekano teraz o tym sie
>raczej nie slyszy, chyba ze ktos powtarza utarte bzdury, jak np Pila na
>pc.com.pl.
Tu trudno nie przyznac Ci racji. Jak wlaczam u siebie Mystiqua i MX2
Herculsa to przlaczajc obaz na tym samym monitorze (1280x1024) wydaj
mi sie ze pewna roznice widze, ale jest ona tak subtelna, ze mozna by
to uznac za autosugestie (patrzac z innej strony moje Eizo jest moze
troche za cienkie aby te roznice jednznacznie stwierdzic)

Pozdrawiam
GLide