Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 21:11:21 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> A tak BTW porownujac stara karte VE do GeForce2 MX400 to obawiam sie ze
ten
> MX bedzie mial co najmniej taka jakosc obrazu jak ten VE przy lepszej
> wydajnosci.

Wydajnosc MX bedzie prawdopodobnie delikatnie wieksza,
jakosc obrazu nie wiem. Patrz ponizej...

> Tak wiec jakosc obrazu bedzie zdecydowanie lepsza w radku 8500 niz VE a
> jeszcze lepsza bedzie G550.

Dobra, w tym punkcie sie poddaje...

> Ze jak? :-) Popatrz na testy...
> Nazwac G550 dno to trzeba miec tupet ;-)

Taka juz rzeczywistosc. Tutaj w porownaniu do G450
ale to w wydajnosci 3D to samo co G550:
http://www6.tomshardware.com/graphic/01q1/010316/atiradeon-08.html

Tutaj juz G550:
http://www.tech-report.com/reviews/2001q4/matrox-g550/index.x?pg=1

W porownaniu do MX:
http://www.bench-house.com/video/matrox/g550/matrox_g550_001.html

I mozna na sieci jeszcze kilka takich testow znalezc.

> G450 jest bardziej wydajna od VE i o 50% szybsza o Radka128

Nie jest :)

> To ledwie to zauwazy. A jezeli wczesniej nie miala kompa to w ogole tego
> nie zauwazy.

A to juz mozliwe :)

> A co to za roznica 85Hz a 100Hz? Nie znam osoby ktora to rozrozni.

Ja widze te roznice.

> BTW staram ci sie uswiadomosc ze uparcie sie na VE to bezsens, ta karta
nie
> reprezentuje soba nic co moglo by byc przez dzisiejsze konstrukcje nie do
> odosiegniecia. MX bedzie mial rownie dobra jakosc przy wiekszej wydajnosci
> 3D

Nie uparlem sie na VE. Wiem, tylko ze bedzie ona miec jakosciowo
dobry sygnal. Nie znam na tyle rynku kart Nvidii, aby znalezc
podobna karte. Mozesz mi zaproponowac jakas firme?
Moze konkretny model?
Elsa, Asus?

>G450 czy G550 nie chcesz choc one sa wydajniejsze w 3D (ma np T&L) a
> nieporownywalnie lepsza jakosc obrazu.

Jakosc obrazu maja kapitalna, to ich najwiekszy plus.
Ale jak odwiedze kolezanke to chcialbym sobie tez w cos zagrac ;)

Pozdrawiam
Jarek Stepien