Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:48:43 MET

> 7200RPM jest glosniejszy i mocno sie grzeje.

nie zgodze sie... kupilem Barracude IV 40GB (435 zl) i jest
cisza. totalnie nic nie slychac! nie zauwazylem tez problemow z
temperaturka. W czasie wrzucania kilku gigabajtow divxow dysk nie
byl zbyt goracy.....

> Do Toshiby jestem akurat przekonany. Mam nadzieje ze jest warta
> tych 100 zl wiecej. Ale dzieki za sugestie :)

zgadzam sie :-) mam LG i jest bardzo glosny... i strasznie wolno
sie rozkreca, a widzialem u qmpla Toshibe i chodzi pieknie :-)

--
/Krasus