Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 17:01:22 MET

Użytkownik "Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Lepiej Soltek

Wlasnie prawie sie na nia zdecydowalem :)

> Tak naprawde to wystarczylby Duron 1000.

Zgadza sie :)
Tylko na jak dlugo.

> na www.tweak.pl byl ostatnio test cichych coolerow.

wszystko juz przeczytalem i madrzejszy nie jestem...

> Jezeli czasami bedzie chciala odpalic jakas gre w 3D to 7200,
> wydajnosc na poziomie MX400 wiec nie tak zle.
> Radeon VE wydajnosc 3D ma chyba blizej M64 lub MX200.

Niestety gubie sie w Radeonach.
Radeon VE to odpowiednik Radeona 7000? Tylko dodano
DualHead? Jakies inne roznice?
A Radeon 7200?
Radeon 7500 to podkrecona wersja klasycznego Radeona, tak?

A gdzie tutaj pasuja stare Radeony?

Pozdrawiam
Jarek Stepien