Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:49:51 MET

Użytkownik "Kenny" <kenny3_at_poland.com> napisał w wiadomości
> I ja jeszcze cos dorzuce :)
> Podobnie jak przedmowcy - zddecydowanie kupilbym np TB1000, dorzucil
troche
> i kupil R7500.

Dobra, jeszcze raz: to nie bedzie maszynka do gier. R7500 i R8500
sa tutaj zbednym wydatkiem.

> I jeszzcze co do dysku - dlaczego nie 7200...tym bardziej ze piszesz o
> grafice - przeciez BIV kosztuje 430...

7200RPM jest glosniejszy i mocno sie grzeje.
Moze zle wyrazilem sie z ta obrobka grafiki: to nie bedzie zabawa
ze skanowaniem np. negatywow w 4000 dpi gdzie plik docelowy
ma po 100 i wiecej MB. Raczej obrobka grafiki pod strony WWW,
edytory HTML, Macromedia Flash. Tutaj nie potrzeba szybkiego
dysku.
Komputer ma byc cichy.

> Nie bralbym tez DVD Toshiby tylko LG - jest naprawde dobry a kosztuje
100zl
> mniej!!!

Do Toshiby jestem akurat przekonany. Mam nadzieje ze jest warta
tych 100 zl wiecej. Ale dzieki za sugestie :)

Pozdrawiam
Jarek Stepien