Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 15:04:33 MET

"Jaros?aw St?pie?" <jarek_stepien_at_yahoo.de> wrote in

> 2) Plyta: Shuttle AK 31-2 v.3.1 410zl
> Tutaj w gre wchodzi jeszcze Epox 8KHA+
> i Soltek SL-75 DRV2, ale obie sa odpowiednio
> o 50zl i120zl drozsze od Shuttl'a.

Ja bym wybral solteka tylko ze Sl-75 DR4 z ATA-133 i audio AC97 albo za
wieksza kase Asus'a z KT266A

> 3) Proc: Athlon XP1600+ 560zl
> Ewentualnie 1700+ za jakies 40zl wiecej.

Pytanie za 100pkt po jaka cholere twojej kolezance tak silny procesor?
Bedzie symulowac wybuchy jadrowe? Czy na co dzien uzywa Matlaba i liczy
macierze 10000x 10000 ??? Patrzac na dziadowa karte grafiki i tak silny
procesor to tylko to mi przychodzi do glowy.

> 5) RAM: 256 MB DDR PC-2100 330zl
> Jaki producent?
Znany
Kingstone, Samsung,Simens itp

> 6) Grafika: ATI Radeon VE 32 MB DDR 240zl
> Jaka jest roznica w stosunku do Radeona 7200 64 MB SDRAM
> (poza wielkoscia i typem pamieci). VE ma obsluge
> dwoch monitorow. Radeon 7200 za to jednostke T&L.
> Jeszcze cos? Sygnal bedzie pewnie w podobnej jakosci.
> Ktora karta bedzie szybsza?

Jezeli juz to wez radeon 7500 albo Geforce2 Ti

> 6) HDD: Maxtor 40 GB 5400 RPM 400zl
> Evt. Seagate U6 40 GB 5400 za te sama cene.
Jedne i drugie sa dosc udane, szczegolnie U6 w seagate'ach, ja mam tego
maxtora od 2 miesiecy i ni e mam na co narzekac.

--
Best regards
 	The EaGle