Re: Overclock Abita

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 16:05:44 MET

Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> No to bys przegral - nie zdarzylo mi sie zadawac pytan, nie poszukawszy
> wczesniej odp... a akurat w tym Twoim przypadku znalezienie jej to
> pryszcz.

A kto powiedział że nie szukałem odpowiedzi na moje pytanie? bo właśnie
wręcz przeciwnie. Tyle, że nie znalazłem odpowiedzi... Tym bardziej że
miałem jedno złe założenie...

> Dziwne - ja mialem pare Duronow, pare zmian w kombinacji proc+plyta i
> jakos mi sie grafit nie starl = moze zmien rodzaj olowka? Poza tym, tego
> grafitu jest tam niewiele, i tak sam z siebie to sie on nie sciera.

Owszem, pewnie jak wypaćkałem tą pastą termoizolacyjną to wtedy mu się
zmyło jakoś. W każdym razie to jest problem. Bo procek był podkręcany i
nagle po włożeniu do tej płyty jakby o tym zapomniał...

> Spoko, no problem ;)) To masz jeszcze jedna: rev. plyty jest na slocie ISA
> na naklejce - to na 100% (i musialbys wyjac plyte z obudowy, coby go
> zabaczyc),

No właśnie się z tym męczyłem... Ale chyba sama wersja biosu wystarczy -
czyli 64. Szkoda ze to pisze tylko przy starcie a nie jak w poprzedenij
mojej w samym biosie :)

> natomiast nie pamietam juz, czy przypadkiem nie jest tez
> wytrawiony na plycie - i wtedy mialbys szanse go zobaczyc 'z gory' ;)

Na płycie jest tylko kt7a :)

Dzięki za wszystko
CU

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl