Re: Overclock Abita

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 08:10:36 MET

Dnia 23 Jan 2002 16:23:19 +0100, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) napisal(-a)
cos takiego:

>Dziękuję ogromnie za wsparcie i wielce wartościowy post. Idę o zakład że
>był kiedyś dzień że pytałeś o coś i nie wiem czy tak Cię potraktowali jak
No to bys przegral - nie zdarzylo mi sie zadawac pytan, nie poszukawszy
wczesniej odp... a akurat w tym Twoim przypadku znalezienie jej to pryszcz.

>Ty mnie. Dziwne że wszystko nastąpiło po zmianie procesora na inną płytę
>więc to trochę wydawało mi się dziwne..., ale nic, pewnie starł się ten
>grafit. Zobaczymy jak znów odrysuje te ślady.
Dziwne - ja mialem pare Duronow, pare zmian w kombinacji proc+plyta i jakos
mi sie grafit nie starl = moze zmien rodzaj olowka? Poza tym, tego grafitu
jest tam niewiele, i tak sam z siebie to sie on nie sciera.

>Mimo wszystko dziękuję za odpowiedź.
Spoko, no problem ;)) To masz jeszcze jedna: rev. plyty jest na slocie ISA
na naklejce - to na 100% (i musialbys wyjac plyte z obudowy, coby go
zabaczyc), natomiast nie pamietam juz, czy przypadkiem nie jest tez
wytrawiony na plycie - i wtedy mialbys szanse go zobaczyc 'z gory' ;)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)