Re: Overclock Abita

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 19:26:44 MET

Dnia 26 Jan 2002 16:05:44 +0100, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) napisal(-a)
cos takiego:

>Owszem, pewnie jak wypaćkałem tą pastą termoizolacyjną to wtedy mu się
>zmyło jakoś. W każdym razie to jest problem. Bo procek był podkręcany i
>nagle po włożeniu do tej płyty jakby o tym zapomniał...
Pasty nakladaj tylko tyle, ile sie zmiesci na tym malym kwadraciku na
srodku ;) Jak nalozysz za duzo, mozesz miec problemu z poprawna praca proca
- przynajmniej ja tak mialem kiedys = jak wytarlem dziada i zostawilem
warstwke pasty na samym jadrze proca, wsio wrocilo do normy (czyli co za
duzo, to nie zdrowo...)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)