Re: jaki router dla SDI

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 11:30:55 MET

"Chloru" <chloru_at_komorka.org.pl> wrote in message
> Użytkownik "Grzech" <surym_spam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> nie chce mi się babrać w polopiryny i inne takie,
> bo się na tym nie znam, więc jaki router tani kupić.
> widzę w komputroniku jakiś
> Asmax ISDN Router IAS-660 za 600 zł.
> czy to jest tanio?
>
> A jak dla mnie ten router to jest dla ISDN i zwyklych modemow wiec z SDI
nie
> bedzie dzialal.

chodzi i dla zwyklych modemow i dla sdi, ale kraza o nim bardzo zle opinie,
w podobnej cenie jest D-link DP-602, 2 * com (400 kbps), i skretka 10/100,
sam go uzywam, i jestem b. zadowolony, malutkie pudelko lezy sobie na
poleczce na korytarzu razem z terminalem sdi i hubem, a nie wielka skrzynia
jaka bylby jakikolwiek komputer.....

niestety nie obejrzie sie bez wymiany okablowania na skretke :(

a ten routerek jest o tyle fajny, ze port szeregowy 115,2 nie jest waskim
gardlem, i potrafi czasem wyciagnac troche wiecej, mi sie udaje czasem
wyciagnac: 10kB/s - wysylanie maila + 13 kB/s - sciaganie a wiec razem 23
kB/s (i nawet tyle pokazuje wykres programu diagnostycznero routera), ale
podejrzewam, ze gdzies tu jest jakas kompresja, i stad takie liczby

pzdr
Zbyszek