Re: tvout problem

Autor: RoboL (robrank_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 11:52:50 MET

Użytkownik stst <stst_at_pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2ptgq$4ih$1_at_news.onet.pl...
> kata gf2mx podlaczona kablem przez composite do euro w tv nie moge
uzyskac
> koloru obraz ladny ale czarno bialy w czym problem za wszelka pomoc bede
> wdzieczny

wina na 99% jest po stronie telewizora ///
niektore chipy TV-OUT maja problemy z kompatybilnoscia ///
zaloze sie ze jak sprawdzisz na innym TV to uzyskasz kolor ///
ja tak mialem u siebie i sprawdzielm wszystkie mozliwosci
oprocz TV ale jak sie potem okazalo to byla wina TV ///

pozd,
RoboL