Re: Nowoczesna eduinformatyka !!!

Autor: barnow (barnow_at_viper.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 11:22:50 MET

no tak...
to, co napisales wyglada pieknie, ale niestety jest niewykonalne
(przynajmniej na moim uniwerku). No bo jak przez jedne zajecia nauczyc
podstaw obslugi windowsa, jak na mojej informatyce tyle zajmuje nauka
robienia spisu tresci w wordzie, lub przyswojenie operacji kopiuj/wklej
[fuj!]. Nie pisze nawet o wiedzy prowadzacego te cwiczenia :-(((

nie chce nikogo zrazac, bo to piekna idea - dobrze nauczyc podstaw obslugi
komputera, ale jestem realista i nie wierze w takie bajki...

pozdrawiam

    barnow