Re: jaki router dla SDI

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 16:45:35 MET

Użytkownik Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2u0fg$f15$1_at_news.tpi.pl...
> chodzi i dla zwyklych modemow i dla sdi, ale kraza o nim bardzo zle opinie,
> w podobnej cenie jest D-link DP-602, 2 * com (400 kbps), i skretka 10/100,
> sam go uzywam, i jestem b. zadowolony, malutkie pudelko lezy sobie na
> poleczce na korytarzu razem z terminalem sdi i hubem, a nie wielka skrzynia
> jaka bylby jakikolwiek komputer.....
>
> niestety nie obejrzie sie bez wymiany okablowania na skretke :(
>
> a ten routerek jest o tyle fajny, ze port szeregowy 115,2 nie jest waskim
> gardlem, i potrafi czasem wyciagnac troche wiecej, mi sie udaje czasem
> [...]

Twierdzisz że rs232c wbudowany w his'a nie działa ze stałą prędkością
115Kb ale może się także połączyć przy wyższej prędkości (np.230Kb) ?

To że z centrali do sdi dane lecą z szybkością max. 160Kb to wiem
(dane+głos) ale nie słyszałem żeby RS w Hisie mógł wydolić
ponad 115Kb ...

PeJot