Re: Nowoczesna eduinformatyka !!!

Autor: Sebastian 'Pasik' Pasikowski (pasikowski_at_usunto.interia.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 13:02:41 MET

Dnia Sat, 26 Jan 2002 05:05:07 +0100, plitkin utworzył(a):

> To jest MOJA opinia i mam na nia prawo. Jezeli uwazacie inaczej - piszcie -
> ale bez glupich tekstow - ze mam debilowate pomysly! Poprostu opiszcie swoj
> pomysl, a czlowiek wybierze co uwaza za stosowne!

Spokojnie, przecież dobrze to ująłeś. Ale tego MS Office można by zastąpić
SO. Na poziomie podstawowym większość funkcji jest niemalże identyczna, a
głębiej to już wchodzi się na prof. kursach. Linux - ten co pierwszy
raz widzi peceta równiedobrze może uczyć się podstaw linuksa jak i windows,
tylko raczej mu się to nie przyda w przyszłości.
A poza tym NTG :)

Pozdrawiam
Sebastian

--
   Sebastian Pasikowski - [-pasikowski_at_interia.pl-]
   ### GG 1264107 ; ICQ 133347324  ###