Re: Jakie dzwięki wydaje IBM DTLA przy padaniu?

Autor: Egghead (WYTNIJ.eggheaad_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:03:57 MET

"Roy" <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a0vdhr$ng$1_at_korweta.task.gda.pl):

> ale od tego czasu dokupilem mu na wszelki wypadek Baracude IV 40GB
> :)). pzdr Roy

I ja tak uczyniłem. Obaj mieliście szczęście - rok temu IBM DTLA
zachrobotał. Zrobiłem backup i wszystko było OK przez 2 miesiące. Potem
to samo - byłem już mniej czyjny, a po kolejnym miesiącu i chrobocie -
pad 40 GB NTFS (BAD trafił w tablice partycji i plik NTUSER.DAT).
Większość danych udało się szczęśliwie odzyskać (Easy Recovery rulez!).
Taśma też zapewne ma wpływ, ale jako maniak co 1 upgrade sprzętu
wkładam nową. BTW. teraz kupiłem te skręcane (a la serial ATA) -
zobaczymy, czy nie będzie to przyczyną błędów.
Pozdrawiam
Egghead