Re: k7s5a - wrażenia

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:11:55 MET

"Rafal Markiewicz" <rufik_at_elek.osemka.p.lodz.pl> schrieb im Newsbeitrag >
> Sprobuj wlaczyc magistrale 100/100 w BIOS'ie, moze pomoc przy
> flashowaniu.

Byla, blad jest w manualu podano ze do tej plyty uzywac (tlustym drukiem)
programu AMI8XX.exe (dolaczony na CD AMI818.exe) nie dziala.
Do tego ostatni Bios jest zamieniony (wer. z i bez Lanu), po wgraniu IE i OE
zaczely wariowac wiec wgralem przedostatnia. Nie robi to wszystko dobrego
wrazenia.

> Fakt faktem, ze jak przebijesz sie przez klopoty zwiazane z ta plyta,
> to jest ona naprawde bardzo stabilna i smiga jak maly odrzutowiec (DDR
> oczywiscie)

Mam nadzieje bo jeszcze mnie czeka przeprawa z IDE Contr PCI Card.
Jak ja wsadze to nie mam dostepu do Biosu. Na tym sflashowanym jeszcze
nie probowalem.
cu
R.