Re: Gulgoczący dźwięk w DIVXach

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:35:38 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Żartujesz sobie prawda ? Ja mam AWE64 na ISA, testowałem też Gravisa
> Ultrasound na ISA - do tego PIII 500 - bez problemów..

 Przy PIII 500 może tego tak bardzo nie widać (duży power - chociaż
przy zaśmieconym systemie wszystko jest możliwe). Proponuję sprawdzić
na C400 ;)) Tam dopiero szarpanie (obrazu). Zmiana karty na PCI
załatwia problem w większości przypadków.
 Kiedyś zmusiłem AMD K6 (nie II) 233 do poprawnego odtwarzania
większości divx-ów. Wiesz co miało decydujący udział w płynności?
Karta dźwiękowa na PCI Aureal Advantage (AU8810) - ona wprowadza
najmniejsze obiążenie wśród kart dźwiękowych jakie testowałem.

Pozdrawiam