Re: Gulgoczący dźwięk w DIVXach

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:35:41 MET

"Korvin" <korvin_at_go2.pl> napisał(a):

> To prawda. Włożyłem pożyczoną kartę PCI i przeszło. Również
> obciążenie systemu spadło. Ale spróbuję jeszcze rozwiąać problem
> bez zakupu nowej karty. Zwłaszcza że mam już jeden trop.
> Jeżeli ustawię w WMP:
> widok->ustawienia->MPEG Layer 3 dekoder -> Quality->
> Frequency->Half, to bulgotanie znika i jakoś dźwięku jest
> wystarczająca do moich potrzeb. Jednak problem w tym, że WMP nie
> zapamiętuje tego ustawienia! Więc jeżeli chce używać potem np.
> Vplayera - znowu gulgotanie.

 Przebadaj tryby w jakich karta pracuje. Zainstaluj jakiś programik do
przebadania (było tego full chyba na ostatniej płycie Chipa) lub nawet
demonstracyjną wersję programu CoolEdit2000 i zobacz tam jak pracuje
karta (options-settings-devices).
 Czasami pomaga też przeinstalowanie DirectX...

Pozdrawiam