Przegrzewanie procka

Autor: Lesław Burysz (lburysz_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 20:40:29 MET

Mam p3 667 nie kreconego na FCPGA i mam z nim problem.Ostatnio wysiadl mi
wentylator i komputer zaczal sie przywieszac.Potraktowalem wentylator WD40 i
chodzil dalej ale zauwazylem ze bardzo sie grzeje procek (70 i wiecej
stopni) kupilem wiec golden orba i teraz w spoczynku jest ok 40 stopni a gdy
wlacze jakas gre 65 i wiecej i po chwili komp sie przywiesza (nie zawiesza
tylko chodzi "skokowo" przez chwile jest oki i przez chwilke zwis)
1.Jaka powinna byc temperatura procka?
2.Czy moglem jakos uszkodzic procka jak mi wentylator siadl?
3.Co moze byc jeszcze powodem takiego przywieszania kompa?
Pozdrowienia Axe