Re: Przegrzewanie procka

Autor: Raf256 (raf256_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 21:04:59 MET

"Lesław Burysz" <lburysz_at_wp.pl> wrote in news:a02niq$hfi$1_at_news.tpi.pl:

> Mam p3 667 nie kreconego na FCPGA i mam z nim problem.Ostatnio wysiadl

ogólnie Peniumy są bardzo wrażliwe na przegrzewanie afaik

> procek (70 i wiecej stopni) kupilem wiec golden orba

upewnij sie czy jest dobrze przymocowany do procesora (pasta silikonowa)

> i teraz w spoczynku jest ok 40 stopni a gdy wlacze jakas gre 65 i wiecej
> i po chwili komp sie przywiesza (nie zawiesza tylko chodzi "skokowo"

mi Duron700 chodził przez miesiąc zanim zauważyłem że się nagrzewa do 86 C
i się nie spalił :-) a podobno Pentiumy nie tolerują >60

> chwile jest oki i przez chwilke zwis) 1.Jaka powinna byc temperatura
> procka?

> 2.Czy moglem jakos uszkodzic procka jak mi wentylator siadl?

imho - raczej nie, chyba że się wiesza co kilka minut teraz

> 3.Co moze byc jeszcze powodem takiego przywieszania kompa?

karta graficzna (i stery do niej), pamięć

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl