Re: Przegrzewanie procka

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 14:11:18 MET

Użytkownik Lesław Burysz <lburysz_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a02niq$hfi$1_at_news.tpi.pl...
> Mam p3 667 nie kreconego na FCPGA i mam z nim problem.Ostatnio wysiadl mi
> wentylator i komputer zaczal sie przywieszac.Potraktowalem wentylator WD40 i
> chodzil dalej ale zauwazylem ze bardzo sie grzeje procek (70 i wiecej
> stopni) kupilem wiec golden orba i teraz w spoczynku jest ok 40 stopni a gdy
> wlacze jakas gre 65 i wiecej i po chwili komp sie przywiesza (nie zawiesza
> tylko chodzi "skokowo" przez chwile jest oki i przez chwilke zwis)
> 1.Jaka powinna byc temperatura procka?

Dla Intela < 60st/C

> 2.Czy moglem jakos uszkodzic procka jak mi wentylator siadl?
Jeżeli komputer działa to nie

> 3.Co moze byc jeszcze powodem takiego przywieszania kompa?

Temp cpu>60st.

1.Nie spalił się przypadkiem wiatrak w zasilaczu i nie ma obiegu powietrza
w obudowie ?
2. Nie postawiłeś może kompa koło kalryfera (naprawdę czasem widzę
takich ludzi ;)
3. Ten Orb może źle przylega do procesora (tylko delikatnie z manipulowaniem
nim na procesorze !), musi byś też odrobina pasty termoprzewodzącej rozprowadzona
na jądrze (wystarczy zwykła biała "H' nie musisz kupować jakiejś ze srebrem)

PeJot