Re: obudowa i przebicia napiecia

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 13:41:26 MET

User <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Nie słuchaj kolesi od obracania wtyczek!
>
> Tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo
>
> Jeżeli masz na obudowie - jak rozumiem - napięvie 220 V - to jest to
> uszkodzenie w obrębie zasilacza - NIEBEZPIECZNE!!!

to nie do konca jest tak - na obudowie na pewno nie mam 220V

opisze ci cala sytuacje: jakis tydzien temu zauwazylem, ze jesli
rownoczesnie dotykam obudowy i np. kaloryfera to "kopie" mnie
prad (wczesniej tego nie bylo), zreszta kopie to jest za duzo
powiedziane (on poprostu plynie sobie przeze mnie :)), bo tak
na oko to jest gdzies 12V pewnie

w zasadzie mi to nie przeszkadza, bo w sumie nikt mi nie kaze
dotykac obudowy i rownoczesnie sie uziemiac, ale mimo
wszystko cos jest nie tak :((

--
                                                    =====
                                                      Mru