Re: Problem ze skanerem

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 13:42:38 MET

Użytkownik "Serwiz" <rozrywka_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> duży

> ekranie

> U mnie takie objawy uwidoczniły się już w nowym skanerze. Przy funkcji
> "preskan" za pierwszym razem bo jak pusciłem tą opcję 2 raz to objaw
> ustępował. Przy skanowanych zdjęciach było widać ciemniejsze pasy wzdłuż
> skanów. Przyczyną były brudne lustra w u układzie skanera. Czyszczenie
> zajeło ok 1 godziny ponieważ element CCD wraz z lustrami są elementami
> nierozbieralnymi (wszystko jest klejone). Po tej operacji jakość skanów
> poprawiła się kilkukrotnie. Najdziwniejsze że te brudne lustra były już od
> [...]

A co to ma wspólnego z moim przypadkiem. Napisałem wyraźnie, że gdy tylko
skaner połączę z komputerem (z kartą SCSI) to wyłącza się w nim zasilanie.
Wystarczy odłączyć ten kabel a zasilanie powraca.
Ja nie mogę w ogóle skorzystać ze skanera, gdyż on w ogóle nie jest widoczny
w systemie, bo jak jeżeli ma wyłączone zasilanie.

Przepraszam za tę uwagę, ale oczekuję jakichś konstruktywnych podpowiedzi,
co może być przyczyną takiego zachowania skanera, a nie mówienie o wszelkich
problemach ze skanerami.

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
Prusak