Re: Matrox G450 i ASUS 466-E- falowanie obrazu

Autor: Lucasdm (x007_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 09:12:37 MET

Witam

Masz dokladnie to co ja. Wspolny sprzet to Matrox, AMD, DDR RAM- moze jakis
konflikt?? Jaki jest chipset na Twojej plycie glownej???
Zasilacz masz porzadny ale jeszcze nie sprawdzalem w domu podpiecie innego
na plyte glowna- moze mocy mu nie starcza??? Chociaz watpie ;-(((

Ja takze poinstalowalem wszelkie nowe sterowniki i Biosy do matroxa. Do
plyty jeszcze nie ma nowego Biosu.

Probowalem inne monitory, wypinac wszystkie inne urzadzenia, rozne
rozdzielczosci o odswiezania monitorow- kurde chyba wszystko juz probowalem.

Znalzlem tez goscia z Wegier na forum na stronieMatroxa, ktory z podobnym
sprzetem ma podobny problem "Screen flicking" ale na tym matroksie G450TV
czy jakos tak. Koles takze nic nie zdzialal.

Co do reklamacji?!? - Moja karta ma jeszcze gwarancje do stycznia ale
kupowalem wszystkie podzespoly osobno. Wprawdzie w tej samej firmie - no ale
oni nie daja gwarancji na konflikt sprzetowy!- a na to wyglada.

Czy slyszales o kims kto ma podobny sprzet ale z matroxem G550 ??? Moze czas
na nowa karte ;-))))

Szczerze mowiac troche sie na Matroxie zawiodlem- czlowiek daje 1000zl za
grafike a tu zero wsparcie problemu :(((((

Pozdrowienia
i piszcie o postepach ;-)))

Lucas