Re: ATI ALL-IN-WONDER PRO PCI 4mb

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 09:05:53 MET

Użytkownik ROLNIK <paciorek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vqq37$apn$1_at_news.tpi.pl...
> Co myślicie o tej karcie jako drugiej karcie(drugi monitor, moja stara
15')
> w komputerze gdzie jest radeon SDR i monitor 19'
> Bartek

no możesz spróbować (ale nie wiem czy nie będzie zgrzytów o starowniki)
kiedyśpróbowałem dwie S3 jedna GX 8MB AGP a druga zwykły S3 Virge PCI - i
starsznie sie rzarły o sterowniki (głoopiały) - podłażyłem Ati MACH 64 PCI i
było OK

a zwoją drogą to najlepiej było kupić ATi z Hydra Vision !!!!
np. RADEON-VE (no chyba ze wolałeś w firmie miec RADEONA SDR do gier)