Re: karta z TV out nie funguje... ;-(

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 09:15:27 MET

Użytkownik Piotrek Łukasik <plukasik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vr87d$19m$1_at_news.tpi.pl...

> A co to kurna jest??

widze ze misiu nie czytasz ani poprzednich postów ani portali o tematyce
komputerowej wiec:
- po pierwsze jak masz karte na chipie NVidii to płytke ze starownikami od
producenta schowaj do szafy
- ściągnij stery oficjalne NVidii zwane DETONATORY (proponuje wersję 21.83
i zainstaluj
- we właściwściach ekrany (zaawansowanych) będziesz miał opcje TwinView (po
podłączeniu do karty odbiornika TV, będziesz mógł tryb Clone uaktywnic)
(jeśli nie wiesz jak znaleźć potem obraz na TV to proponuje przełączyć TV na
obraz AV (na dany kanał do którego podłączasz kartę)
- drugim (chyba lepszym i wygondniejszym) sposobem na uaktywnianie wyjścia
TV-Out są programiki TVTool i TVCC2000 (w zależności od posiadanej karty
graficzne a dokłanie chipu wyjście TV-Out) ja mam Crontel'a wiec używam
TVCC2000 - oba programiki sa darmowe - jest jescze TVTool 5 (albo 5.5) juz
nie darmowy obsługujący oba standarty ale nie posiadają cy jakis dodatkowych
f-cji wiec wole darmowe

a programiki to sobie poszukaj !!! moze przy okazji nauczysz sie znajdywac
informacje w internecie