Re: Matrox G450 i ASUS 466-E- falowanie obrazu

Autor: bmk (bmk_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 23:27:10 MET

Witam,

Gigabyte GA-7DX, Athlon 1,33ghz, 384mb ddr, 250w zasilacz enlight.

> - Falowanie sie nasila gdy obiekt poruszajacy sie po ekranie jest jasny.

Tak, rzeczywiście, teraz to sprawdziłem. Otworzyłem okno my computer, które
jest białe. Zmniejszyłem jego wielkość do kwadratu i na niebieskim tle
zacząłem szybko nim poruszać. Pojawiły się linie o których mówiłem.

Ciemne poziome linie latają mi w grach 3d oraz czasem przy divx'ach. Bardzo
denerwujące są migania w grach przy efektach ściemniania i rozjaśniania (np.
we wstępnym filmiku w wolfenstainie). Wówczas np. przy ściemnianiu całość
się ściemnia ;), latają jednocześnie nasilone te linie, oraz są przebłyski
obrazu przed ściemnianiem. Nie wiem jak to inaczej opisać. Także przy (o
czym już wspominałem) sciaga.net, wchodzę i zanim jeszcze załaduje się
strona i lata tylko śnieżek, straszne paski latają, gdy załaduje się reszta
wówczas jest dobrze.

Mam zainstalowane najnowsze sterowniki matroxa, amd win2k agp (czy coś
takiego), i inne stery z płytki od płyty głównej.

Nie wiem czy oddać kartę do reklamacji, czy nie.

P.S. Hm. Teraz zauważyłem, że w Quake3 nie mam tych linii. Mam je natomiast
w np. Max Payne i Wolfensteinie.

Pozdrawiam