Re: AC97 help...

Autor: -=:\(XevadA\):=- (xevada_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 12:35:50 MET

> Na ISA :) Mialem w starym kompie SB Vibre 16 - chodzila jak zloto, ale po
> zmianie plyty nie mam juz ISA i musialem ja sprzedac, ratuje mnie tylko
> karta na PCI a byle czego tez nie oplaca sie kupowac ...

Ja tez mialem w/w karte i ten sam problem z portem ISA. Te

> moim zdaniem warto
> poczekac i kupic SB 128 PCI lub SB LIVE'a, ta inwestycja sie oplaci,
problem
> jest np z cenami bo SB LIVE

No wlasnie ale jezeli potrzebny jest tylko dzwiek tak pod mp3 i ogolnie pod
Windola
to nie oplaca sie kupowac Live ! Ja nie mam glosnikow tylko glos "leci"
przez wieze
wiec tym bardziej nie widzialbym efektu z LIVE tak samo jak sie mam zwykle
glosniki.

>Zastanawiam sie po
> co wogole montuja ten szajs na plytach (AC97) mogliby sobie darowac - tak
> nie mial bym problemu i byl zmuszony do kupna jakiejs karty :)

Otoz to ! Plyty ECS sa raczej najtanszymi plytami pod Socket A (dlatego
wlasnie
moj wybor padl na jedna znich ) Ale gdyby nie bylo dzwieku na plycie to tez
bym
musial kupic karte i bylo by w porzadku ! A tak to musze kupic nowa karte a
te
poprostu odlaczyc! Czyli jedno urzadzenie nieobslugiwane !
Pozatym czy nie ma juz zadnego sposobu (czy panom z ECS sie nie chce) aby
zrobic
cos by AC97 dziala poprawnie ? Jakis patch czy nowy sterownik !