Re: AC97 help...

Autor: Kosiarz (koszni_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 13:30:46 MET

> 30-40 zl (za uzywana oczywiscie bo nowych juz nie robia) Zastanawiam sie
po
> co wogole montuja ten szajs na plytach (AC97) mogliby sobie darowac - tak
> nie mial bym problemu i byl zmuszony do kupna jakiejs karty :)

Yo! A ja mam plyte glowna procomp bvk2a i dzwiek ac97 i jestem z niej
bardzo zadowolony.
 Dzwiek jest bardzo dobry, nie ma zadnych problemow pod win 98se. A
wczesniej mialem SB64AWE wiec o jakosci mam jakio takie pojecie. Przyznaje
ze z taka jakoscia nie spotkalem sie na zadnej innej karcie dzwiekowej
zintegrowanej z plyta glowna.
Kosiarz