Re: problem z instalacją win xp

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 12:50:49 MET

Jeżeli brakuje plików to pewnie masz ta sama płytkę zgiełdu co się
ostatnio wala po polsce
Jak juz Ci sie uda zainstalować to czekaja Cie z tym egz. takie
"spodziewanki"

1. z zamienione z y, wada nie do usuniecia
2. Brak w ODBC sterowników do Tabel VisualFox Pro
3. Niestabilna praca pod VisualStudio6
4. Problemyz uruchomieniem i udostepnieniem w sieci
    MSDE Desktop Engine

A tak po zatym wszystko jest prawie OK

Andrzej