Re: AC97 help...

Autor: soop2i (soop2i_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 11:36:31 MET

> Zauwazylem ze AC97 sie sypie w aplikacji Pro-DJ, ktora wymaga duzo
> pamieci.
> Pojedyncze wavy odtwarza ok, ale w Pro-DJ musi odtwarzac jednoczesnie
> kilka-kilkanascie wavow i po prostu dzwiek sie rwie.
> 100 razy lepsza jest dowolna stara karta dzwiekowa, nawet 16 bitowa na
> ISE.
>
> Jacek
Na ISA :) Mialem w starym kompie SB Vibre 16 - chodzila jak zloto, ale po
zmianie plyty nie mam juz ISA i musialem ja sprzedac, ratuje mnie tylko
karta na PCI a byle czego tez nie oplaca sie kupowac, moim zdaniem warto
poczekac i kupic SB 128 PCI lub SB LIVE'a, ta inwestycja sie oplaci, problem
jest np z cenami bo SB LIVE kosztuje troche, zwlaszcza ze ja zajmuje sie
grafika i kazde nawet 100 zl wolalbym poswiecic na RAM ktory jest niezbedny
w mojej pracy :) Jest jeszcze SB 64 na PCI za ta karte mozna zaplacic ok
30-40 zl (za uzywana oczywiscie bo nowych juz nie robia) Zastanawiam sie po
co wogole montuja ten szajs na plytach (AC97) mogliby sobie darowac - tak
nie mial bym problemu i byl zmuszony do kupna jakiejs karty :)