Re: Radeon 8500 - ciag dalszy...wyniki dla zainteresowanych

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 11:37:52 MET

Użytkownik "Andys" <andys_at_toya.net.pl> napisał w wiadomości
> na
> Hmm... coś mi się tu nie zgadza. Myślałem, że box`owy Radek 8500 to ma
> firmowo 275/550.
> Chyba, że to jest box, ale nie "Built by ATi".
>
> Pozdrawiam,
> Andys

Troszke zle zalapales to Dzik ma oryginalnego boxa ATI !!!
 Ja nie informowalem ze mam boxa to tzw . chyba bulk - ladne pudelko ,
kabelki , oryginalna plytka z softem , karta identyczna w wygladzie z
oryginalnym ATI ale troche nizej taktowana ....
Ma logo Powered by ATI ale nie jest to zaden Mint , Supergrace itp .