Problem Gforce 2MX 200

Autor: piecia (p.bodzon_at_grosik.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 08:11:27 MET

Mam problem z grafika otoz co jakiś czas (ostatnio coraz czesciej) po jakims
czasie pracy wylacza mi sie samoczynnie monitor (no signal input)domyslam sie
ze problem dotyczy karty graficznej. Tylko nie wiem czy problemem jest jej
defekt czy "gryzie" sie ona z innymi urzadzeniami. W systemi nie mam zadnych
konfliktow, zainstalowalem najnowsze Detonatory i DX8. Na pewno nie jest to
wina systemu bo na poprzednim ten sam problem rowniez wystepowal. Moze sie
Gforce przegrzewa (chlodzony jest tylko poprzez radiator)?

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----