Re: Ac3 na XP

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 08:07:03 MET

Użytkownik Sir Peter Bandal <bandal_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9voik8$rpg$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Czy sa jakies programiki do zdekompilowania obrazu z dzwiekiem Ac3 pod
> Windowsa XP?
> Bo ten co mam na 98W to ni chodzi :(...
> Prosze o pomoc.
> Z gory dzieki
> Pozdrawiam Sir Peter Bandal

ze co ?? do czego to chcesz zdekompilowac ????

bo jeśli chodzi ci o wyświetlanie DivX'ów z dzwiękiem AC3 - to jest taki
wpisik do rewjestrów chyba (nie pamiętam) i mam go zarówno dla Win9x jak i
2K