Re: boot'owanie z cd

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 07:59:09 MET

Użytkownik Roman k. <romku1_at_wp.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:001501c187f6$a04eade0$0102010a_at_dom...
> From: ">> Debian GNU/Linux User <<" <leszek.usenet_at_softel.pl>

> Przypuszczam, ze tak. Jesli mozna to zrobic na zwyklej dyskietce,
> umieszczajac na niej LILO i wybierac w czasie startu, czy chce sie uzywac
> Linuxa, Windowsa czy DOS, to mozna sobie wyobrazic, ze przeniesienie tego
na
> CD bedzie dawalo takie same mozliwosci? Nie wiem natomiast, czy to sie da
> zrobic, w sytuacji, gdy bedziesz chcial miec te systemy operacyjne, na tym
> samym CD, a nie na dysku (dyskach) komputera?!.

pozatym, ze podczas robienia bootable CD program prosi o dyskietke z której
zgrywa image - generalnie trzeba by miec odpowiednio przygotowana dyskietke
a i pewnie nie rozgry3a sietu tylko sprawa samej sekcji bootujacej ale takze
kilku sesji ("partycji") cos jak CD z linuxem (or programem na Mac) a
czescia która mozna odpalic pod Dos'em (Windowsem) na której jest manual