Re: Problem Gforce 2MX 200

Autor: soop2i (soop2i_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 11:41:23 MET

> Mam problem z grafika otoz co jakiś czas (ostatnio coraz czesciej) po
jakims
> czasie pracy wylacza mi sie samoczynnie monitor (no signal input)domyslam
sie
> ze problem dotyczy karty graficznej. Tylko nie wiem czy problemem jest jej
> defekt czy "gryzie" sie ona z innymi urzadzeniami. W systemi nie mam
zadnych
> konfliktow, zainstalowalem najnowsze Detonatory i DX8. Na pewno nie jest
> wina systemu bo na poprzednim ten sam problem rowniez wystepowal. Moze sie
> [...]

Mozliwe ze sie przegrzewa, lub tez moze byc uszkodzone AGP na plycie ? Podaj
jaki model plyty posiadasz - byc moze to wlasnie wina plyty. Kiedys mialem
TNT1 pewne rzeczy na niej nie dzialaly - zwlaszcza jesli chodzilo o
wykozystanie Direct3D - komp sie wieszal, byla to wina spalonego jednego
pina na slocie AGP, smieszne dziwne, ale pracowalem tak przez rok :)