Re: Dysk IBM DTLA 307045 !

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 23:53:38 MET

"Piotrwarez" <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>

> Juz dwa razy wymieniałem ten dysk i bedę musial wymienic po raz trzeci.
> Ostanio zrobił chlopaczyna 10 bad blockow pod rzand i pare gdzie indziej.
> Sandze ze na tym sie nie skonczy. Rob backup kolego bo jak padnie, bedzie
> zle. Najlepiej idz do sprzedawcy - znaja ten problem i powinni wymienic.
> Mnie wymienili bez szmerow.

A mnie tłumaczyli, że może płyta, może taśma,
może jeszcze coś, mimo tego, iż wyjaśniłem im
spokojnie, że w tych samych warunkach pracuje
Barracuda i jest wszystko w porządku. W końcu
przyjęli i wysłali gdzieśtam. W kilka tygodni
później otrzymałem coś w zamian. Jakoby nowy,
ale z używanych komponentów. :) :) :) :)

Lc.