Odp: Dysk IBM DTLA 307045 !

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 16:16:45 MET

> Mam ten dysk już prawie rok czasu.
> I ostatnio zaczął coś rzęźić ( chyba czytał w jednym miejscu i nie mógł
daję mu jeszcze max 3 m-ce

> odczytać ). Sprawdzałem scandiskiem i co ciekawe:
> za pierwszym razem niemal identyczne rzężenie, ale w końcu przeszedł
> za drugim już zeskanował cały dysk bez żadnych problemów.
miałem prawie to samo

> Słyszałem że ta seria IBM-a pada, mojemu kumplowi padł taki sam model. I
nie
> wiem co mam robić czekać aż mi padnie i nie daj Boże skończy się rękojmia,
> czy gwarancja czy może go "dobić".
gwarancja powinna być trzyletnia - padnie wcześniej

> Proszę o podpowiedź, a może macie programy do zajeżdżania dysków

z IBMa ściągnij Drive Fitness Test - ma opcję burnin - testy non stop. Druga
metoda to np. .BAT kopiujący pliki z jednej partycji na drugą - klikanaście
do kilkudziesięciu godzin i powinien zdechnąć. W ostateczności "trzy
płaskie" podczas pracy.

Pozdrawiam,

Cooger