Re: Re[2]: !!! UWAGA: zlodziej na Allegro !!!

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 00:42:29 MET

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> napisał w wiadomości
> GreG napisał/a...

> Aha, ratujesz komuś życie?

zycia nie ale bbyc moze ktos przeczyta i nie popelni bledu poprzednika.....
(moze faktycznie NTG ale zeby odrazu taka wzawe podnosc.....)
> Może pora się przyzwyczaić że prawo jest po to, żeby go PRZESTRZEGAĆ
> a wymierzanie sprawiedliwości pozostawić instytucjom/osobom do tego
uprawionym?

:))))))) ty chyba nie mieszkasz w polsce.......
:zgadzam sie z tym w 100% tylko sprubuj byc taki "swiety" o nawet nie
zauwazysz jak Cie okradna ..... a jak pujdziesz na policje to po roku okaze
sie, ze niestety musza umozec sprawe poniewaz pan zlodziej jest tak zajety
kradnieciem, ze nie ma czasu do nich wpasc... a oni go tez nie mogo
spodkac.....

-i tym pesymistycznym akcentem proponuje zakonczyc ta donikad nie prowadzoac
dyskusje..... (zreszta to przeciez NTG!!!)

Pozdrawiam
Tomasz