Re: Dysk IBM DTLA 307045 !

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 16:13:12 MET

Juz dwa razy wymieniałem ten dysk i bedę musial wymienic po raz trzeci.
Ostanio zrobił chlopaczyna 10 bad blockow pod rzand i pare gdzie indziej.
Sandze ze na tym sie nie skonczy. Rob backup kolego bo jak padnie, bedzie
zle. Najlepiej idz do sprzedawcy - znaja ten problem i powinni wymienic.
Mnie wymienili bez szmerow.

pzdr .

Piotr W