Dysk IBM DTLA 307045 !

Autor: rasuh (krzysztof_at_zetobi.com.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 14:47:07 MET

Mam ten dysk już prawie rok czasu.
I ostatnio zaczął coś rzęźić ( chyba czytał w jednym miejscu i nie mógł
odczytać ). Sprawdzałem scandiskiem i co ciekawe:
za pierwszym razem niemal identyczne rzężenie, ale w końcu przeszedł
za drugim już zeskanował cały dysk bez żadnych problemów.

Słyszałem że ta seria IBM-a pada, mojemu kumplowi padł taki sam model. I nie
wiem co mam robić czekać aż mi padnie i nie daj Boże skończy się rękojmia,
czy gwarancja czy może go "dobić".

Proszę o podpowiedź, a może macie programy do zajeżdżania dysków

ZA WSKAZÓWKI Z GÓRY DZIĘKUJĘ